مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-25بين الملل

دومین شب اعتراضات کنتاکی؛ نماینده سیاه پوست در میان بازداشتی ها


در دومین شب اعتراضات شهر لوییویل آمریکا علیه تبرئه مأموران پلیسی که زنی سیاه پوست را به قتل رسانده بودند، دستکم 24 معترض از جمله نماینده ایالت کنتاکی در کنگره دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عصر و شامگاه پنجشنبه به وقت محلی، مردم شهر لوییویل ایالت کنتاکی و دیگر شهرهای آمریکا بار دیگر در اعتراض به حکم اخیر دادگاهی در این کشور به خیابان ها آمدند.

به نوشته روزنامه گاردین ، در دومین شب از این دور جدید اعتراضات، شهروندان بار دیگر صدور حکم تبرئه برای چند مأمور پلیس که زنی سیاه پوست را با چندین شلیک گلوله به قتل رسانده بودند، محکوم کردند.

در اعتراضات پنجشنبه شهر لوییویل، آتیکا اسکات نماینده سیاه پوست ایالت کنتاکی به همراه چندین شهروند دیگر توسط نیروهای پلیس مورد بازداشت قرار گرفتند.

اداره پلیس لوییویل در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: دستکم 24 نفر در طول عصر دستگیر شدند که اتهامات آن ها شامل تجمع غیرقانونی، خودداری از متفرق شدن و شورش است .

علی رغم اعلام منع عبور و مرور در لوییویل از ساعت 9 شب، معترضان تا ساعت 11 در خیابان ها ماندند و اجرای عدالت درخصوص پرونده قتل برونا تیلور شهروند سیاه پوست این شهر را خواستار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین شب اعتراضات کنتاکی؛ نماینده سیاه پوست در میان بازداشتی ها

دومین شب اعتراضات کنتاکی؛ نماینده سیاه پوست در میان بازداشتی ها