مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-25سياسي

ساخت خانه سالمندان در اردستان ضروری است


لازم است مسئولان نسبت به ساخت و تکمیل خانه سالمندان و باغ بانوان به عنوان دو مکان موردنیاز و ضروری در شهرستان اردستان اقدام کنند.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: لازم است مسئولان نسبت به ساخت و تکمیل خانه سالمندان و باغ بانوان به عنوان دو مکان موردنیاز و ضروری در شهرستان اردستان اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اقتدار و انگیزه ای که در نسل جوان انقلابی بود موجب شد، کشور در دفاع مقدس احساس کمبودی نکند؛ جوانانی که با دست خالی هشت سال از کشور دفاع کردند.

وی افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس با پیام تصویری رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد و در خصوص چرایی جنگ و چگونگی بازدارندگی دشمن توسط رزمندگان اسلام مطالبی را برای رزمندگان و نیروهای نظامی کشور بیان کردند.

امام جمعه اردستان گفت: افرادی در کشور وجود دارند که رزمندگان و مدافعان وطن را مورد تمسخر خود قرار می دهند اما خبر ندارند که خداوند جایگاه آنها را در درجه بالایی از بندگی خود قرار داده و مورد رحمت پروردگار قرار دارند.

وی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از 40 سال از دفاع مقدس خانواده ایثارگران را فراموش نکرده اند و برای این قشر از جامعه که برای دیگران الگو هستند پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خانه سالمندان در اردستان ضروری است

ساخت خانه سالمندان در اردستان ضروری است