مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-25سياسي

نمایندگان اجازه ندهند وجهه انقلابی مجلس مخدوش شود


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه مردم به نمایندگان چشم امید دوخته اند گفت: نمایندگان اجازه ندهند وجهه انقلابی مجلس مخدوش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی در پیامی تحت عنوان پیام جمعه ضمن تسلیت شهادت امام حسن علیه السلام اظهار داشت: ایشان امامی بود که در برابر جریان نفوذ معاویه سختی های فراوانی را متحمل شد و غربت ایشان نیز استثنایی بود، شهادت به دست همسر و تیرباران شدن جنازه و قبر ویران از مختصات امام مجتبی است.

محمودی با اشاره به اینکه حکاکی تصاویر زنان بر روی سنگ قبر اموات بر خلاف حیا و عفت یک زن مسلمان است گفت: از اوقاف و سازمان آرامستان های شهر ورامین درخواست می کنم از این اقدام جلوگیری کنند.

وی با اشاره به هفتم مهر و روز آتش نشانی و ایمنی بیان داشت: این روز را به آتش نشانان عزیز تبریک عرض می کنیم و به روح آتش نشانان که در راه خدمت جان باختند و درود می فرستیم.

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: یک سخن هم با مجلس شورای اسلامی دارم که مردم به نمایندگان خود در مجلس چشم امید دوخته اند و نباید اجازه دهید وجه انقلابی مجلس مخدوش شود، برخی اقدامات و مواضع برای مجلس حاشیه ساخته و آن وجهه ارزشمند را زیر سوال برده است، مردم نماینده ای خواسته اند که هم درد مردم را درمان کند و هم مدافع حقوق آنها باشد امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اجازه ندهند وجهه انقلابی مجلس مخدوش شود

نمایندگان اجازه ندهند وجهه انقلابی مجلس مخدوش شود