مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-25فرهنگي

آهنگساز جوانی که «جنگ» را ندید اما خوب شنید/ ایستاده در صف بزرگان


حبیب خزایی فر از آهنگسازان تراز اول موسیقی فیلم در یک دهه اخیر بوده است؛ آهنگساز جوانی که با ساخت چند ملودی ماندگار برای فیلم های محمدحسین مهدویان در کنار بزرگان این حوزه جای گرفت.

- در اختیار مخاطبان قرار داده می شود، به بررسی اجمالی فعالیت ها و آثار حبیب خزایی فر (خزاعی فر) از آهنگسازان جوان عرصه موسیقی فیلم می پردازیم که طی سال های گذشته با ایده پردازی ها و فضای خلاقانه ای که در سینمای مقاومت به ویژه در آثار محمد حسین مهدویان ایجاد کرده، خود را آهنگسازی نشان داده که با اتکا به دانش و پیشینه دانشگاهی خود در عرصه موسیقی حرف های تازه ای برای گفتن دارد.

این گونه فعالیت در عرصه آهنگسازی فیلم به ویژه سینمای مقاومت به دلیل حضور بزرگان و نام آوران عرصه موسیقی که هرکدام ماندگارترین آثار را در این زمینه ثبت کرده اند، کار بسیار دشواری است اما حبیب خزایی فر از عهده آن برآمده و از خود کاراکتری به جامعه سینمای ایران معرفی کرده که قطعاً در آینده حرف های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

او آهنگساز خلاق و مستقلی است که اگر چه با سینمای ناب و تازه محمد حسین مهدویان پای خود را در این عرصه محکم کرد، اما فضای کاری و شخصیتی که از آهنگسازی او در سینما سراغ داریم به طور حتم یکی از مولفه های موفقیت آثار سینماگری چون مهدویان هم بوده است که در رنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهنگساز جوانی که «جنگ» را ندید اما خوب شنید/ ایستاده در صف بزرگان

آهنگساز جوانی که «جنگ» را ندید اما خوب شنید/ ایستاده در صف بزرگان