مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-25فرهنگي

بازدید از موزه ها رایگان شد/تسهیلات 670 میلیاردی کرونا به هنرمندان صنایع دستی


مدیرکل موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی گفت: هم زمان با روز جهانی گردشگری بازدید از موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارتخانه روز یکشنبه ششم مهر 99 رایگان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، محمدرضا کارگر مدیرکل موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی گفت: با توجه به موافقت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی گردشگری، بازدید از موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارتخانه روز ششم مهر 99 رایگان اعلام می شود.

و ی افزود: مردم در این روز می توانند از تمام موزه ها، کاخ موزه ها و تمام اماکن تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی در سراسر کشور رایگان بازدید کنند.

برگزاری نمایشگاه عکس و کارت پستال های عزاداری محرم در دوره قاجار رییس روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری از برگزاری نمایشگاه نگارگذر عکس عاشورایی همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام محرم و صفر خبر داد.

علیرضا ناصری با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که از دوم تا پانزدهم مهرماه پذیرای علاقه مندان است 40 قطعه عکس و کارت پستال از عزاداری ایام محرم و صفر در دوره قاجار به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه از رونق و اهمیت عزاداری های ایام محرم و صفر در دوران قاجار حکایت دارد تصریح کرد: این نمایشگاه با محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه ها رایگان شد/تسهیلات 670 میلیاردی کرونا به هنرمندان صنایع دستی

بازدید از موزه ها رایگان شد/تسهیلات 670 میلیاردی کرونا به هنرمندان صنایع دستی