مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-25اقتصادي

ورود دلالان به بازار کمپرسور یخچال/ سودهای نجومی واردکنندگان از کیسه مصرف کننده


عدم حضور پررنگ تولیدکنندگان داخل در بازار کمپرسور عاملی شده تا واردکنندگان از این شرایط سوءاستفاده کرده و محصولات را به صورت سلیقه ای و با چندین برابر قیمت به تولیدکننده و مصرف کنندگان ارائه می کنند.

- جی پلاس ، در طول ماه های اخیر نوسانات قیمتها در اکثر بازارهای کشور به وجود آمده و این موضوع عاملی شده تا در نهایت کالا به چندین برابر قیمت به دست مصرف کنندگان برسد.

تسنیم نوشت؛ در این میان تولیدکنندگان مدعی هستند قیمت مواد اولیه و ارز پرداختی به آنها بالا بوده و همین امر باعث می شود تا قیمت تمام شده کالا برای آنها بالا شودو از طرفی دولت هم هیچ راهکاری را تاکنون برای مدیریت بازار به کار نگرفته است به نحوی که شش ماه از سال گذشته و اکثر بازارهای کشور با نوسانات قیمتی شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذارند.

از میان بازار کالاهای پر التهاب کشور می توان به خرید و فروش لوازم خانگی اشاره کرد.

محصولات این حوزه در طول امسال چندین برابر رشد قیمت داشته اند و دولت نیز نتوانسته با کمک به تولیدکنندگان مانع این افزایش قیمتها شود.

جالب اینجاست بازار قطعات مورد استفاده در لوازم خانگی نیز دچار هرج و مرج شده مخصوصا آن دسته از کالاهایی که از محل واردات تامین می شود و قیمت گذاری مناسبی بر روی آنها صورت نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دلالان به بازار کمپرسور یخچال/ سودهای نجومی واردکنندگان از کیسه مصرف کننده

ورود دلالان به بازار کمپرسور یخچال/ سودهای نجومی واردکنندگان از کیسه مصرف کننده