مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-25بين الملل

السراج خواستار از سرگیری گفتگوهای لیبی شد


رییس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی از مجمع عمومی سازمان ملل خواست، برای الزام فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش ملی جهت بازگرداندن مزدوران به کشورشان اقدامات عملی اتخاذ کند.

- رییس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی از مجمع عمومی سازمان ملل خواست، برای الزام فرمانده نیروهای شورشی موسوم به ارتش "ملی" جهت بازگرداندن مزدوران به کشورشان اقدامات عملی اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فائز السراج، رییس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی در هفتادوپنجمین نشست مجازی مجمع عمومی سازمان ملل گفت، خواستار اتخاذ اقدامات عملی است که طرف مقابل را به بازگرداندن مزدوران به کشورشان و بازگشایی تاسیسات نفتی لیبی ملزم کند.

وی بدون نام بردن از کشورهایی که از حفتر حمایت می کنند خواست در تصمیم خود بازنگری کرده و دولت الوفاق همکاری کنند و افزود، متاسفانه مداخلات منفی خارجی، دو دستگی نهادهای کشور و عملیات متوقف کردن تولید و صادرات نفت، منبع اصلی درآمد کشور ادامه دارد و راه حل همه این مسائل تدوین سیاست های جامع و پایدار توسط دولت وحدت ملی است.

السراج ادامه داد، دولت وفاق ملی بارها بر اهمیت تسریع در توافق بر سر قانون اساسی و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی تاکید کرده است، انتخاباتی که همه مردم لیبی در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السراج خواستار از سرگیری گفتگوهای لیبی شد

السراج خواستار از سرگیری گفتگوهای لیبی شد