مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 06:502020-09-25ورزشي

ارتقاء ورزش جانبازان و معلولان روحیه مطالبه گر نیاز دارد


رییس جدید هیأت ورزش های جانبازان و معلولان ساری گفت: برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولین روحیه مطالبه گری را در دستور کار قرار خواهم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،سید مرتضی موسوی مدیر بهزیستی شهرستان ساری که به تازگی عنوان رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان ساری معارفه شده است، طی گفت وگویی اظهار کرد: از این فرصت برای رفع نیازمندی های جامعه معلولان تلاش می کنم.

رییس هیأت ورزش های جانبازان و معلولان شهرستان ساری، با اشاره به سابقه فعالیتش در پست های مختلف سازمانی بهزیستی، خاطر نشان کرد: ایجاد انگیزه، برقراری عدالت اجتماعی در بین جامعه هدف از مواردی است که به صورت جدی آن را پیگیری می کنم.

وی با اعلام اینکه بنده به هیچ وجه ناراحتی جامعه هدف را نمی پذیرم، تصریح کرد: کمبود اعتبارات و یا محدودیت ها نباید مانع دسترسی افراد معلول و کم توان جسمی به خواسته های به حق شان باشد و بنده اجازه ندادم که مدد جو ناراضی از زیر مجموعه سازمان بهزیستی که در آن فعالیت می کنم خارج شود.

موسوی یادآور شد: اعتقاد من این است که در بدترین شرایط باید بهترین عملکرد را در چارچوب ساختار قانونی ارائه دهیم.

 رییس هیأت معلولان و جانبازان بهزیستی شهرستان ساری، ادامه داد: ماهیت هیأت های ورزشی جذب آحاد مختلف جامعه به امر ورزش و کشف استعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء ورزش جانبازان و معلولان روحیه مطالبه گر نیاز دارد

ارتقاء ورزش جانبازان و معلولان روحیه مطالبه گر نیاز دارد