مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-25سياسي

بهره برداری از 270 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی همزمان با هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال 270 پروژه محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می رسد که اعتبار آنها بیش از 30 میلیارد تومان است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال 270 پروژه محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می رسد که اعتبار آنها بیش از 30 میلیارد تومان است.

بر اساس اعلام سپاه روح اله، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز گذشته سوم مهرماه، در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای زرندیه افزود: امروز کار در روستا و نقاط محروم یک توفیق بزرگ و فرصت ارزشمند برای خدمت رسانی به مردم است که باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: امروز به برکت تفکر انقلاب اسلامی و تشکیل گروه های جهادی متشکل از جوانان بسیجی ، متخصص، خلاق و مبتکر توجه ویژه ای به روستاها و نقاط محروم شده است و گروه های جهادی پیشگام در خدمت رسانی به مردم روستاها هستند.

کریمی گفت: ارتباط بسیار خوب جهادگران با اهالی روستا سبب عمق بخشی به فعالیت های محرومیت زدایی و گروه های جهادی شده چراکه قبل از هرگونه اقدام مشکلات و نقاط ضعف روستا بررسی می شوند و مهمترین اقداماتی که موثر باشند عملیاتی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 270 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی همزمان با هفته دفاع مقدس

بهره برداری از 270 پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی همزمان با هفته دفاع مقدس