مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-25سياسي

تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه باز هم داغ شد


نماینده سنقر و کلیایی با بیان اینکه در خصوص عملکرد آقای بازوند سوالاتی وجود دارد، گفت: اگر مستندات استاندار کرمانشاه قانع کننده نباشد، تکلیف ارجاع این سؤال در صحن علنی مجلس مشخص شود و آن زمان بحث تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس خواهد رفت.

- سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص سوال از استاندار کرمانشاه، اظهار داشت: جناب آقای مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دو روز گذشته (اول مهرماه) در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی حضور یافتند تا و به سوالات مطرح شده در این خصوص پاسخ دهند.

وی افزود: سوالاتی درباره تبعیض در توزیع اعتبارات و بودجه ها در استان کرمانشاه تا درخواست رعایت توازن لازم در توزیع اعتبارات و بودجه استان که از جمله آن ها طرح های اقتصادی و عمرانی است که در آن توجه لازم به سنقر صورت نگرفته است، مطرح شد و ایشان پاسخگو سؤالات بودند.

نماینده سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما بنده از این پاسخ ها قانع نشدم و مقرر شد طی 10 روزه آینده بررسی میدانی و ارائه یکسری مستندات از سوی استاندار کرمانشاه صورت گیرد.

حسینی کیا تصریح کرد: اگر مستندات استاندار کرمانشاه قانع کننده نباشد، تکلیف ارجاع این سؤال در صحن علنی مجلس مشخص شود و آن زمان بحث تحقیق و تفحص از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه باز هم داغ شد

تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه باز هم داغ شد