مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 02:452020-09-24دانش

چه کسانی می توانند وارد دانشگاه شاهد شوند؟


محدودیتی برای پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد وجود ندارد و تمامی مجازین کنکور 99 می توانند کدرشته محل های این دانشگاه را انتخاب کنند.

- محدودیتی برای پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد وجود ندارد و تمامی مجازین کنکور 99 می توانند کدرشته محل های این دانشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخاب رشته و پذیرش در دانشگاه شاهد برای عموم شرکت کنندگان کنکور سراسری که مجاز به انتخاب رشته شده اند، آزاد است و دانشگاه شاهد جزء دانشگاه های دولتی محسوب می شود.

بر این اساس متقاضیان این دانشگاه می توانند یک یا چند کد رشته از کدرشته های این دانشگاه را بدون محدودیت مانند سایر دانشگاه های کشور در اولویت های یک تا صد و پنجاه خود انتخاب کنند.

بنابراین هرگونه محدودیت های انتخاب رشته (از جمله، الزام به انتخاب رشته نیمه متمرکز در یکی از اولویت های تعیین شده یا حذف برخی از اولویت ها در صورت قبولی در رشته نیمه متمرکز و یا هر محدودیت دیگر که در خصوص دانشگاه های نیمه متمرکز عمل می شود) در مورد دانشگاه شاهد موضوعیت ندارد؛ چرا که دانشگاه شاهد در زمره دانشگاه های نیمه متمرکز نیست و در انتخاب کد رشته های دانشگاه شاهد برای متقاضیان هیچ محدودیتی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی می توانند وارد دانشگاه شاهد شوند؟

چه کسانی می توانند وارد دانشگاه شاهد شوند؟