مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 18:302020-09-24اقتصادي

بهره برداری از آهک هیدراته چرام تا پایان سال 99


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شیوع کرونا موجب تاخیر در اجرای پروژه فسفات چرام شد، گفت: در صورت کاهش روند شیوع کرونا این پروژه تا پایان سال به مردم چرام اهدا خواهد شد.

- سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال شهرستان چرام، افزود: تمامی درخواست های واحدهای تولیدی و صنعتگران در بخش های مختلف در این دو کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این نشست مدیران عامل 25 واحد مشکلات واحدهای تولیدی خود را ارائه کردند، اظهار کرد: تعدادی از این طرح ها مشکل تامین سرمایه در گردش داشته که با تصمیم های گرفته شده و قول همکاری و مساعدت بانک ها مواردی در راستای حل این مشکلات تصویب شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات واحدهای تازه احداث شده، تصریح کرد: در حوزه تسهیلات سرمایه ثابت با بانک ها به توافق رسیدیم و متقاضیان جهت تکمیل پرونده های خود سریعا اقدام کنند.

صمیمی دوست خاطرنشان کرد: در خصوص تسهیلات کرونا موارد بررسی و به بانک ها اعلام شد که نسبت به پرداخت تسهیلات کرونا در کمترین زمان ممکن همکاری لازم را به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از آهک هیدراته چرام تا پایان سال 99

بهره برداری از آهک هیدراته چرام تا پایان سال 99