مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 17:502020-09-24فرهنگي

ارسال بیش از 9000 اثر به جشنواره فیلم مقاومت/ مشارکت هنرمندان بیش از 132 کشور


دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اشاره به ارسال بیش از 9 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره، گفت: شاهد مشارکت هنرمندان 132 کشور جهان در این جشنواره هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عظیمی میرآبادی شامگاه پنجشنبه در اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در تالار مرکزی رشت با اشاره به اینکه در شرایط سخت کسانی از خسران نجات می یابند که ایمان و عمل صالح داشته و یکدیگر را به صبر و تحمل توصیه کنند، اظهار کرد: در روزگار سختی قرار داریم و باید خود را آماده کنیم ظهور منجی عالم بشریت فریاد بزنیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط باید بدانیم وظیفه ما به عنوان یک فرد کوچک از جامعه هنرمندان چیست، افزود: امام راحل فرمودند اسلام سنگر کلیدی جهان را فتح خواهد کرد این دعا و آرزو نبوده بلکه یک خبر است که قطعاً اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

عظیمی میرآبادی در ادامه یکی از این سنگرهای کلیدی را سینما دانست و گفت: باید برای فتح این سنگر اقدام کنیم باید بدانیم در این مسیر به چه راهبرد، سیاست، پشتیبانی و انگیزه نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه در شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با موجی از آثار به ویژه کشورهای خارجی مواجه بودیم، تصریح کرد: آثار ارسالی در میان جشنواره های برگزار شده بعد از انقلاب اسلامی بی نظیر بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 9000 اثر به جشنواره فیلم مقاومت/ مشارکت هنرمندان بیش از 132 کشور

ارسال بیش از 9000 اثر به جشنواره فیلم مقاومت/ مشارکت هنرمندان بیش از 132 کشور