مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 16:052020-09-24سياسي

قوه قضاییه از نقش دولتمردان در واگذاری کشت و صنعت مغان غافل نشود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 19 تشکل دانشجویی دانشگاه های شمال غرب کشور در نامه ای به حجت الاسلام رییسی، رییس قوه قضاییه، ضمن اشاره به تخلفات صورت گرفته در واگذاری کشت و صنعت مغان، - 19 تشکل دانشگاه های شمال غرب کشور در نامه ای رییس قوه قضاییه، با اشاره به تخلفات صورت گرفته در واگذاری کشت و صنعت مغان، اعلام کردند که قوه قضاییه از نقش دولتمردان در این پرونده غافل نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 19 تشکل دانشجویی دانشگاه های شمال غرب کشور در نامه ای به حجت الاسلام رییسی، رییس قوه قضاییه، ضمن اشاره به تخلفات صورت گرفته در واگذاری کشت و صنعت مغان، خواستار برخورد قاطع با متخلفان پرونده این شرکت شدند.

در این نامه آمده است: همانطور که مستحضرید، شرکت کشت، صنعت و دامپروری مغان با 63 هزار هکتار وسعت و ظرفیت یک میلیون متر مربع تجهیزات و کارگاه در حوزه زراعت، کشاورزی و دامپروری و صنایع مربوط به آن، یکی از بزرگترین هلدینگ های اقتصادی کشور است.

با نظر به اهمیت این مجموعه عظیم ملی، از بدو تاسیس تا به امروز اقدامات موثری در راستای اصلاح ساختار، بهبود کمی و کیفی تولید و توسعه ی فعالیت های بذر های مختلف، افزایش بهره وری و نیز مکانیزاسیون واحد های تولیدی و زراعی و دامی، صورت گرفته است که نشان از افق روشن و نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه از نقش دولتمردان در واگذاری کشت و صنعت مغان غافل نشود

قوه قضاییه از نقش دولتمردان در واگذاری کشت و صنعت مغان غافل نشود