مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-24سياسي

سپاه به عنوان محور اقتدار نظام پای انقلاب ایستاده است


نهاد مقدس سپاه پاسداران تبیین کننده این واقعیت است که به عنوان محور اقتدار این نظام و انقلاب در همه عرصه هایی که به ابقای این انقلاب نیازمند است مرد و مردانه ایستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه که در سپاه امام رضا علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران تبیین کننده این واقعیت است که به عنوان محور اقتدار این نظام و انقلاب در همه عرصه هایی که به ابقای این انقلاب نیازمند است مرد و مردانه ایستاده و مجاهداتش از جریان هشت سال دفاع مقدس الگو گرفته شده است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: این طور نبوده که تنها در عرصه نظامی این برگ پر افتخار دفاع مقدس در شعاع خون شهیدان مظلومش در دست داشته باشد، بلکه این نهاد مقدس در همه عرصه ها به عنوان جلودار و در صف مقدم می درخشد و فداکاری و ایثار این نهاد مقدس در همه جای دنیا متشرع است و در هفته دفاع مقدس هم اجرای حرکت مواسات، تبیین کننده این واقعیت است.

وی افزود: امیدواریم همه عزیزان از فرماندهان و سربازان و ایثارگران موفق باشند و تشکر می کنم از همه عزیزانی که در این قرارگاه مستقر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه به عنوان محور اقتدار نظام پای انقلاب ایستاده است

سپاه به عنوان محور اقتدار نظام پای انقلاب ایستاده است