مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-24اقتصادي

بلوکه کردن درصدی از وام شرکت ها توسط بانک غیرقانونی است


بلوکه کردن یک درصد از وام شرکت های صنعتی توسط برخی از بانک ها غیر قانونی است و با این بانک ها برخورد صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، استاندار اصفهان در جمع برخی مدیران عامل شرکت های صنعتی نجف آباد مشکلات آنها را بررسی کرد.

عباس رضایی در این جلسه که مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و برخی مدیران شهرستانی نیز حضور داشتند و ضمن استماع مسائل و مشکلات صاحبان صنایع شهرستان دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به این که شهرستان نجف آباد شهر صنعت و صنعتگران است افزود:صاحبان صنایع در خط مقدم جبهه صنعت هستند و در شرایط سخت جامعه و بخصوص تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی تلاش مسؤولان، صاحبان صنایع و صنعتگران یک جهاد است.

وی اظهار داشت: مشکلات موجود قابل حل و فصل شدن است وبایدصادقانه با مردم صحبت کنیم و  حق نداریم از تریبون های مختلف یاس و ناامیدی ایجاد کنیم.

رضایی با اشاره به آیات و روایات که بعد از هر سختی، آسانی است، لازمه انسان بودن را دست و پنجه نرم کردن با سختی و مشکلات دانست و گفت: مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی خادم و خدمت گزار شما صاحبان صنایع، سرمایه گذاران و مردم شریف هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوکه کردن درصدی از وام شرکت ها توسط بانک غیرقانونی است

بلوکه کردن درصدی از وام شرکت ها توسط بانک غیرقانونی است