مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:502020-09-24اقتصادي

اجرای 30 پروژه گردشگری در خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: 52 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 30 پروژه در حوزه گردشگری استان سرمایه گذاری شده است و تعدادی پروژه هم بخش خصوصی هم اکنون در دست اجرا دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: 52 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 30 پروژه در حوزه گردشگری استان سرمایه گذاری شده است و تعدادی پروژه هم بخش خصوصی هم اکنون در دست اجرا دارد.

حبیب یزدان پناه اظهارکرد: این میزان سرمایه گذاری که در یک سال اخیر انجام شده در بخش های مختلف حوزه گردشگری از جمله تکمیل زیرساخت های مناطق گردشگری و مرمت کمپینگ های گردشگری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی گفت: علاوه بر این، بخش خصوصی نیز 24 پروژه گردشگری شامل مرکز تفریحی گردشگری، هتل، اقامتگاه بوم گردی، مجتمع اقامتی پذیرایی و بین راهی با حجم سرمایه گذاری دو هزار و 110 میلیارد و 648 میلیون ریال در حال ساخت دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این پروژه ها پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دارند و بهره برداری از آن ها در سال جاری پیش بینی شده است، افزود: چهار هتل، دو مجتمع گردشگری، چهار مجتمع اقامتی، پذیرایی و بین راهی و دو مرکز تفریحی گردشگری در حال ساخت در استان وجود دارد که با بهره برداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 پروژه گردشگری در خراسان شمالی

اجرای 30 پروژه گردشگری در خراسان شمالی