مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-24سياسي

به نمایش گذاشتن کاروان های نمادین دفاع مقدس در ورامین


فرمانده سپاه امام حسین (ع) ورامین گفت: یکی از کلیدی ترین برنامه ها در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، برپایی کاروان های نمادین دفاع مقدس و مقاومت است که این کاروان ها با خودروهایی که با هیبت خودروهای عملیات های دفاع مقدس آراسته شده است به نمایش عموم مردم گذاشته می شود.

- ایسنا/تهران فرمانده سپاه امام حسین (ع) ورامین گفت: یکی از کلیدی ترین برنامه ها در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، برپایی کاروان های نمادین دفاع مقدس و مقاومت است که این کاروان ها با خودروهایی که با هیبت خودروهای عملیات های دفاع مقدس آراسته شده است به نمایش عموم مردم گذاشته می شود.

سرگرد سعید تاجیک ظهر پنجشنبه 3 مهر ماه در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کلیدی ترین برنامه ها در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، کاروان های نمادین دفاع مقدس و مقاومت است که این کاروان ها با خودروهایی که باهیبت خودروهای عملیات های دفاع مقدس آراسته شده است به نمایش عموم مردم گذاشته می شود.

وی افزود: این کاروان ها با ایستگاه صلواتی و مینی بوس های دهه 60 توسط یک دسته از بسیجیان ملبس به لباس بسیجی اعزام نمادین سربازان به جبهه های جنگ را به نمایش می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نمایش گذاشتن کاروان های نمادین دفاع مقدس در ورامین

به نمایش گذاشتن کاروان های نمادین دفاع مقدس در ورامین