مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-24فرهنگي

چقدر زود، زود می شود + یک فیلم


یدالله صمدی با اشاره به دیالوگی در فیلم «بانوی من» در مراسم بزرگداشت اش در جشنواره فیلم فجر سال 85 گفته بود: آنجا آقای پرستویی در نقش اش می گوید «چقدر زود پیر می شویم» می خواستم بگویم چقدر زود، - یدالله صمدی با اشاره به دیالوگی در فیلم بانوی من در مراسم بزرگداشت اش در جشنواره فیلم فجر سال 85 گفته بود: آنجا آقای پرستویی در نقش اش می گوید چقدر زود پیر می شویم می خواستم بگویم چقدر زود، زود می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،خالق اتوبوس ، دمرل ، ایستگاه ، ساوالان ، آپارتمان شماره 13 ، دو نفر و نصفی ، معجزه خنده ، سارای ، بانوی من ، شهرآشوب در سن 66 سالگی بر اثر عوارض ناشی از بیماری کبدی در سال 97، دو سال قبل از دنیا رفت.

یدالله صمدی با حسرت ساخت فیلم سینمایی مشتی عباد که از آن به عنوان یک پروژه ی کمدی موزیکال همچون اشک ها و لبخندها یاد می کرد، از دنیا رفت.

یدالله صمدی از سال 1390 بنا داشت تا پروژه ای کمدی موزیکال به نام مشتی عباد را بسازد اما خود دو سال بعد از آن با وجود تلاشهایی که برای ساخت این پروژه انجام داده بود، در گفت وگویی با ایسنا اظهار کرده بود که سرمایه تولید این اثر را نتوانسته فراهم کند.

صمدی در سال 92 درباره ی سرانجام ساخت این پروژه که داستان مرد 60 ساله ای را روایت می کند که می خواهد با دختر جوانی ازدواج کند اظهار کرده بود که در صورت فراهم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر زود، زود می شود + یک فیلم

چقدر زود، زود می شود + یک فیلم