مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-24حوادث

قاچاق مواد مخدر در پوشش یک کارخانه کارتن سازی/متهمان اصلی دستگیر شدند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: قاچاقچیان در پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به ساخت انواع جاسازهای مواد مخدر در خودروهای سبک و سنگین می کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین سلامی اظهار داشت: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات جیرفت مشخص شد یک باند جرائم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر در شهرستان جیرفت به صورت بسیار حرفه ای اقدام به ترانزیت موادمخدر می کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: اعضای این باند با استفاده از پوشش یک کارخانه کارتن سازی، اقدام به آب بندی مواد مخدر در بسته های مخصوص و بطری های نوشابه و جاساز کردن آنها در باک خودروهای سبک و سنگین می کردند .

وی افزود: پس از شناسایی اعضای اصلی این باند، با دستور دادستانی و در دقایق اولیه بامداد امروز باند مذکور مورد ضربه قرار گرفت و دو متهم اصلی دستگیر و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر مرتبطین با این باند صادر شده است.

سلامی ادامه داد: در بازرسی از سالن کارخانه مذکور مقادیر زیادی باک آلومینیومی و انواع مختلفی  جازساز مربوط به انواع خودروهای سبک و سنگین کشف شده است و در این عملیات بالغ بر 400 کیلوگرم انوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق مواد مخدر در پوشش یک کارخانه کارتن سازی/متهمان اصلی دستگیر شدند

قاچاق مواد مخدر در پوشش یک کارخانه کارتن سازی/متهمان اصلی دستگیر شدند