مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-24اقتصادي

میادین فعلی میوه و تره بار اراک در راستای ساماندهی مشاغل شهری ساماندهی می شود


بهسازی میادین فعلی میوه و تره بار در دستور کار شهرداری بوده که در راستای ساماندهی مشاغل شهری انجام می شود که تلاش داریم به زودی محقق کنیم.

- محمدکریم شفیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: یکی از تکالیف شهرداری بر اساس ماده 16 قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار، فراهم کردن مکان مناسب برای تولیدی های کوچک است به طوری که  شهرداری ها موظفند به منظور بالابردن امکان دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرف و ایجاد امنیت برای فروشندگان کم سرمایه با استفاده از زمین های متعلق به خود و یا وزارت راه و شهرسازی ، مکان های مناسبی برای عرضه کالاهای تولید داخل آماده کند که شهرداری اراک در راستای ساماندهی مشاغل و کسب و کارها اقدامات ویژه ای در سطح شهر اراک انجام داده است.

وی بیان کرد: احداث 5 بازارچه میوه و تره بار در 5 نقطه شهر و همچنین ساماندهی کیوسک ها و مراکز میوه و تره بار فعلی از جمله اقدامات شهردار بوده که با فعال شدن 5 بازار میوه و تره بار نخست نیاز به دسترسی شهروندان به مرکز شهر کاهش یافته و خدمات به صورت محله ای ارائه می شود و همچنین کسب و کار جدید ایجاد می شود.

شهردار اراک گفت: کسب و کار جدید سبب رونق اقتصادی در شهر و کاهش تردد در هسته های مرکزی می شود و مسافرت های درون شهری را کاهش داده که باعث ایجاد همگونی و همسانی در حوزه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میادین فعلی میوه و تره بار اراک در راستای ساماندهی مشاغل شهری ساماندهی می شود

میادین فعلی میوه و تره بار اراک در راستای ساماندهی مشاغل شهری ساماندهی می شود