مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:202020-09-24اقتصادي

انجام 55 هزار بازدید در بازار/متخلفان 81 میلیارد ریال جریمه شدند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در شش ماهه اول سال جاری در مجموع 55 هزار و 274 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازارهای استان انجام شد.

- محمد دره وزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه شرایط عادی بر کشورمان حاکم نیست و اکنون درگیر جنگ اقتصادی هستیم که نتیجه آن هم گرانی و تورم شده است، اظهار کرد: وقوع هر نوع جنگی با عوارض و پیامدهای مختلفی همراه خواهد بود و امروز نیز فشار اقتصادی زیادی ناشی از تحریم ها بر تمامی بخش ها وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط حاکم بر کشور عده ای اندک افراد سودجو و متخلف وجود دارند که از شرایط پیش آمده و مشکلات اقتصادی سوءاستفاده می کنند، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان ها مأمور و ناظر بر بازارها هستند و با هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، نه گرانی برخورد خواهند کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: متخلفان و گران فروشان در بازار با آبروی اصناف خود بازی می کنند و خود بازاریان و اصناف باید مانع فعالیت چنین افراد سودجویی شوند.

دره وزمی با بیان اینکه حتی یک دقیقه از نظارت بر بازار استان غفلت نکرده ایم، یادآور شد: کارشناسان اداره نظارت و بازرسی این سازمان همواره بر توزیع و عرضه کالا در بازار نظارت دارند و از هیچ گونه تخلفی چشم پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 55 هزار بازدید در بازار/متخلفان 81 میلیارد ریال جریمه شدند

انجام 55 هزار بازدید در بازار/متخلفان 81 میلیارد ریال جریمه شدند