مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-24بين الملل

ماجرای درخواست پروتز پای هوشمند یک میلیاردی و نیمی از محیط زیست


محیط بان هادی پور در درگیری با متخلفان پایش را از دست داده و می خواهد برای بازگشت دوباره به کار یک پای هوشمند برایش تهیه کنند اما با مخالفت محیطزیست مواجه می شود و راه دیگری پیش می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چندی است که تهیه پروتز پای مصنوعی برای محیط بان جانباز امین هادی پور که در جریان درگیری با متخلفان دچار آسیب شده و پای خود را از دست داد بحث آفرین شده است.

ماجرا از آنجا شروع شد که فروردین ماه با حمله چند متخلف به پاسگاه محیط بانی در گتوند برای دستیابی به سلاح های محیط بانی به هادی پور حمله کردند و با ضرب و شتم و شلیک گلوله به وی باعث آسیبی شدند که به قطع پای وی انجامید، وی با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به دلیل تأخیر در انجام مداواهای لازم پس از حمله متخلفان، پزشکان مجبور به قطع کردن پای وی شده اند و حالا برای انجام فعالیت های روزمره اش نیاز به یک پای مصنوعی هوشمند دارد که ساخت کشور آلمان است و سازمان محیط زیست اعلام کرده است قادر به پرداخت این هزینه ها نیست.

جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امین هادی پور پس از وقوع این درگیری در مدت زمان کوتاهی به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر منتقل شده و بعد از گذشت ساعاتی برای انجام مداواهای بیشتر به بیمارستان گلستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای درخواست پروتز پای هوشمند یک میلیاردی و نیمی از محیط زیست

ماجرای درخواست پروتز پای هوشمند یک میلیاردی و نیمی از محیط زیست