مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-24فرهنگي

«تام کروز» سال آینده عازم فضا می شود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حساب توییتری Space Shuttle Almanac روز دوشنبه عکسی را از برنامه های فضایی خود در سه سال آینده منتشر کرد که از اعزام تام کروز ستاره هالیوودی و داگ لیمان تهیه کننده و کارگردان آمریکایی به فضا حکایت دارد.

- تام کروز هنرپیشه و تهیه کننده نام آشنای آمریکایی که سودای ساخت اولین فیلم سینمایی در فضا را در سر دارد، اکتبر سال آینده (مهر-آبان 1400) عازم فضا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، حساب توییتری Space Shuttle Almanac روز دوشنبه عکسی را از برنامه های فضایی خود در سه سال آینده منتشر کرد که از اعزام تام کروز ستاره هالیوودی و داگ لیمان تهیه کننده و کارگردان آمریکایی به فضا حکایت دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده در این عکس، سفر فضایی کروز و لیمان اکتبر سال 2021 (مهر-آبان 1400) و با استفاده از فضاپیمای سرنشین دار کرو دراگون اسپیس ایکس انجام می شود.

اواسط اردیبهشت خبری منتشر شد مبنی بر آن که کروز و ایلان ماسک مدیرعامل شرکت فضایی اسپیس ایکس در مراحل اولیه همکاری با ناسا برای ساخت یک فیلم اکشن ماجراجویانه در فضا هستند.

داستان این فیلم هنوز مشخص نیست، اما لوکیشن فیلمبرداری در ایستگاه بین المللی فضایی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تام کروز» سال آینده عازم فضا می شود!

«تام کروز» سال آینده عازم فضا می شود!