مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-24اقتصادي

130 میلیارد تومان باشد، تصفیه خانه آب کرمانشاه دهه فجر افتتاح می شود


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر کرمانشاه بازدید و در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر کرمانشاه بازدید و در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.

محمد باقر نوبخت در این بازدید با تاکید بر ضرورت راه اندازی این پروژه گفت: برای افتتاح هرچه سریعتر این پروژه از نظر مالی آن را حمایت می کنیم.

وی به جلسه هفته آتی خود با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اشاره کرد و افزود: در این جلسه مباحث مربوط به این پروژه نیز طرح و پیگیری خواهد شد.

بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه هم در این بازدید با اشاره به پیشرفت 90 درصدی ابنیه تصفیه خانه کرمانشاه گفت: این پروژه هم اکنون آماده افتتاح اضطراری است.

وی با بیان اینکه در مرحله خرید برخی تجهیزات مورد نیاز این پروژه هستیم، گفت: قرارداد خرید برخی از این تجهیزات بسته شده و اگر بتوانیم چهار قلم از این تجهیزات را از جمله پمپ های دمنده و کلرزنی را تا دو ماه آینده خریداری کنیم، امکان بهره برداری اضطراری پروژه تا دهه فجر امسال میسر می شود.

وی افزود: اعتبار لازم برای خرید این تجهیزات 130 میلیارد تومان است، در حالیکه اعتبار مصوب امسال پروژه 23 میلیارد تومان است که آن را هم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 میلیارد تومان باشد، تصفیه خانه آب کرمانشاه دهه فجر افتتاح می شود

130 میلیارد تومان باشد، تصفیه خانه آب کرمانشاه دهه فجر افتتاح می شود