مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 21:252020-09-23سياسي

سردار علایی: پذیرش قطعنامه موجب عزت ایران شد


سردار علایی، فرمانده پیشین ستاد مشترک و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید دارد پذیرش قطعنامه و پایان دادن به جنگ موجب عزت جمهوری اسلامی ایران شد و پس از آن صدام در مسیر سقوط قرار گرفت و حزب بعث عراق ذلیل شد.

- چون عراق پس از سال ها جنگ به هیچ هدفی نرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ آنچه در ادامه می‌خوانید گفتگو با سردار حسین علایی نظامی برجسته و کهنه سرباز دوران دفاع مقدس است؛ ***** *سردار علایی! سی و دو سال قبل جنگ تحمیلی به پایان رسید، فکر می کنید به کدام بخش از دفاع مقدس پرداخته نشده است؟جنگ تحمیلی هشت ساله و دوره دفاع مقدس ابعاد مختلفی دارد: بُعد حماسی، بُعد عاطفی، بُعد سیاسی، بُعد نظامی، بُعد اقتصادی و همه اینها را که روی هم بگذاریم از تجربه جنگ می توان بهره های علمی فراوانی برد.

همه انسانها در طول تاریخ بیشترین تجربه را برای پیشرفت و زندگی بهتر از دوره های جنگ فرا گرفته اند؛ بنابراین دوره جنگ یک منبع عظیم تجربه، درس آموزی و عبرت برای کشوراست و نباید فقط به آن به عنوان یک مساله تاریخی نگاه کرد که تمام شده است بلکه باید به عنوان یک مساله ای که در برهه خاصی از زمان به دلایل مشخصی اتفاق افتاده است و حالا می شود از آن به عنوان یک تجربه گرانبها برای آینده ایران و برای زندگی بهتر و برای پیشرفت بیشتر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار علایی: پذیرش قطعنامه موجب عزت ایران شد

سردار علایی: پذیرش قطعنامه موجب عزت ایران شد