مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 20:352020-09-23حوادث

استقبال 5400 نفر از شهروندان سمنانی از پویش «آماده باش»


رییس هیأت ورزش های همگانی شهرستان سمنان از پویش «آماده باش» به عنوان میراث ماندگار ورزش همگانی نام برد و استقبال پنج هزار و 400 نفر از شهروندان سمنانی از این پویش خبر داد.

- امین قنبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از پویش آماده باش به عنوان میراث ماندگار ورزش همگانی نام برد و نقش این پویش را در کاهش کم تحرکی جامعه چشمگیر دانست.

وی افزود: پویش آماده باش از 10 مرداد هم زمان با سراسر کشور در شهرستان سمنان نیز آغاز شد که پس از 50 روز تلاش شبانه روزی اعضای هیأت ورزش های همگانی شهرستان سمنان، در 30 شهریور به ایستگاه آخر خود رسید.

رییس هیأت ورزش های همگانی شهرستان سمنان از پویش آماده باش به عنوان میراث ماندگار ورزش همگانی نام برد و گفت: با توجه به حجم محتوای تولیدی در این پویش و ایجاد بانک اطلاعاتی آموزشی گسترده در کمیته های مختلف، قطعاً می توان از پویش آماده باش به عنوان میراث ماندگار ورزش همگانی نام برد که همواره می توان از این پویش و اطلاعات تولیدشده آن استفاده کرد.

قنبری خاطرنشان کرد: تمام آثار ارائه شده در این پویش توسط هیأت ورزش های همگانی شهرستان سمنان تولید و منتشر شده است که جا دارد از زحمات تمام اعضای هیأت و مربیان ارزشمندی که در تولید محتوا همکاری های لازم را داشتند، قدردانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال 5400 نفر از شهروندان سمنانی از پویش «آماده باش»

استقبال 5400 نفر از شهروندان سمنانی از پویش «آماده باش»