مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:552020-09-23اقتصادي

مشارکت در نصب صندوق فروش؛ گامی برای مبارزه با فرار مالیاتی


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از ضرورت نصب و راه اندازی پایانه فروشگاهی خبر داد و گفت: مشارکت در نصب صندوق فروش گامی برای شفافیت و مبارزه با فرار مالیاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری اظهار کرد: مؤدیان مالیاتی موظفند از سامانه صندوق فروش (صندوق ماشینی و مکانیزه فروش) و تجهیزات مشابه استفاده کنند که این اقدام گامی برای شفافیت و مبارزه با فرار مالیاتی و تحقق حقوق حقه مردم است.

او بیان کرد: تاکنون بالغ بر 50 شغل و حرفه مکلف به نصب و راه اندازی و استفاده از پایانه های فروشگاهی در سراسر استان شده اند که در این میان، فعالان حوزه درمان با 52 درصد بالاترین میزان مشارکت را در نصب و راه اندازی صندوق فروش داشته اند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ضمن مشارکت حداقلی در زمینه نصب صندوق فروش تصریح کرد: طبق آمار ارائه شده، فعالان حوزه درمان و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با 44 درصد بیشترین مشارکت و لوازم التحریر و نوشت افزارفروشی ها و میوه و تره بارفروشی ها با یک درصد کمترین میزان مشارکت را در نصب سامانه فروشگاهی داشتند.

انوری تأکید کرد: عدم نصب یا استفاده از سامانه صندوق فروش فروشگاهی یا عدم ثبت صورتحساب خرید و فروش موجب تعلق جریمه ای معادل دو درصد فروش خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در نصب صندوق فروش؛ گامی برای مبارزه با فرار مالیاتی

مشارکت در نصب صندوق فروش؛ گامی برای مبارزه با فرار مالیاتی