مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:302020-09-23سياسي

ناوگان بالگردی هوانیروز قدرتمندترین ناوگان خاورمیانه است


امروز ناوگان عظیم بالگردی هوانیروز قدرتمندترین ناوگان خاورمیانه است که دستیابی به این فناوری پیشرفته با فکر جوانان متخصص حاصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه دوم هوانیروز مسجدسلیمان در شمال خوزستان بیان کرد: در زمینه قطعه سازی به دستاوردهای بزرگی رسیده ایم که دیگر تحریم ها نمی تواند مانعی برای رشد و پیشرفت صنعت هوایی ما باشد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ناوگان عظیم بالگردی هوانیروز ارتش قدرتمندترین ناوگان خاورمیانه است و دستیابی به این فناوری پیشرفته با فکر جوانان متخصص و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان حاصل شده است.

وی ادامه داد: اکنون در بحث سامانه های دید در شب و موشک های نقطه زن پیشرفته به دانش بالایی رسیده ایم و به عنوان تجهیزات کاربردی از این دانش استفاده می کنیم.

سرتیپ دوم قربانی افزود: جمهوری اسلامی پس از 40 سال تحریم به این اقتدار دست پیدا کرده و با دست توانمند خود و هدایتگری رهبر معظم انقلاب امروز یکی از قدرت های بزرگ جهان است.

فرمانده هوانیروز ارتش در ادامه با بیان اینکه هوانیروز جمهوری اسلامی تاکنون بیش از 287 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان بالگردی هوانیروز قدرتمندترین ناوگان خاورمیانه است

ناوگان بالگردی هوانیروز قدرتمندترین ناوگان خاورمیانه است