مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:202020-09-23سياسي

جایزه 2020 انجمن جهانی پیوند اعضا نشان از دانش وافر دکتر ملک حسینی


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسب جایزه 2020 انجمن جهانی پیوند اعضا نشان از دانش وافر و اندیشه والای دکتر ملک حسینی است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسب جایزه 2020 انجمن جهانی پیوند اعضا نشان از دانش وافر و اندیشه والای دکتر ملک حسینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در متن ارسالی حسین کلانتری آمده است: جناب آقای استاد ملک حسینی، چه زیباست امید مریضی که به دستان شفا بخش پزشک ماهر و طبیب حاذق دخیل بسته و به انتظار جاری شدن رحمت الهی از سرِانگشتان اوست.

زیباتر از آن تبدیل زندگیِ تلخ و آمیخته با دردِ بیماران به آرامش و سکینه است که گویی اشارتی است از رحمت پیامبرانه که از نگاه بشارت بخش طبیب تجلی می یابد.

جناب دکتر ملک حسینی، موفقیت حضرت عالی در کسب جایزه 2020 انجمن جهانی پیوند اعضا که نشان از دانش وافر و اندیشه والای آن عزیز است را تبریک می گویم و از شفابخش بلند مرتبه اعتلای مقام و علو منزلتتان را مسئلت دارم.

دکتر سید علی ملک حسینی در سال 1328 هجری شمسی در روستای چشمه چنار شهرستان بویر احمد به دنیا آمد.

ملک حسینی نخستین پیوند کبد در ایران از فرد زنده به زنده را انجام داد و در دایره المعارف پزشکی به عنوان پدر پیوند کبد در ایران معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه 2020 انجمن جهانی پیوند اعضا نشان از دانش وافر دکتر ملک حسینی

جایزه 2020 انجمن جهانی پیوند اعضا نشان از دانش وافر دکتر ملک حسینی