مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-23سياسي

جمهوری اسلامی هیمنه دشمن را شکست/ اعتماد به جوانان از درس های دفاع مقدس است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیمنه دشمنان را شکست و به چالش کشید، گفت: اعتماد به جوانان از درس های دفاع مقدس است و باید آن را جدی گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی عصر امروز در گردهمایی علما و روحانیون شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به آیه 45 سوره انفال اظهار کرد: بنده این آیه را آیه دفاع مقدس نام گذاری کرده ام؛ جنگ تحمیلی ما طولانی ترین جنگ در قرن بیستم بود که به کشور ما تحمیل شد.

وی افزود: در دفاع مقدس، دو برابر جنگ جهانی دوم و فقط در عملیات کربلای 5 نزدیک به دو میلیون موشک به سر ملت ایران ریخته شد و در عملیات خیبر بیش از یک میلیون بمب ریختند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: ما از 18 کشور اسیر گرفتیم و به قول آیت الله جوادی آملی، دفاع مقدس، جنگ جهانی سوم بود.

حسینی دیباجی تصریح کرد: دشمن ما تا دندان مسلح بود و شوروی، عربستان و بحرین کمک های مالی فراوان به آنها کردند و کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز کمک تسلیحاتی به رژیم بعث عراق انجام داد؛ اما ایران اسلامی باعزت ایستاد و رزمندگان اسلام پیغام فتح را به جهانیان رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی هیمنه دشمن را شکست/ اعتماد به جوانان از درس های دفاع مقدس است

جمهوری اسلامی هیمنه دشمن را شکست/ اعتماد به جوانان از درس های دفاع مقدس است