مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 16:152020-09-23سياسي

تمرکز پروژه های محرومیت زدایی سپاه بر انتقال آب و اشتغالزایی


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: زمانی که مردم از ما راضی باشند می توانیم ادعای شایستگی کنیم و نمی شود بگوییم کار من درست است درحالی که مردم راضی نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در آیین بهره برداری از پروژه انتقال آب به روستای قاسم آباد تهرانچی از توابع بخش خاوران در شهرستان ری اظهار کرد: امسال شعار سپاه تمرکز بر روی پروژه های آب و اشتغال است و این پروژه نیز مربوط به آب و در راستای اشتغال و جهش تولید است.

وی با تاکید بر اینکه باید به مردم توجه کنیم، افزود: مردم داری راهبرد اصلی سپاه است که امام راحل آن را تاسیس و مقام معظم رهبری به خوبی هدایت کردند و رمز موفقیت سپاه این است که  هوای مردم را داشت و خداوند نیز هوای سپاه را دارد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران اذعان کرد: در دنیا سابقه ندارد یک نهاد نظامی مثل سپاه باشد که هم اسلحه در دست و هم بیل در دست باشد لذا سپاه به همه مردم کشورمان از همه اقوام توجه دارد و در همه استان ها به ویژه روستاهای صعب العبور، پروژه های محرومیت زدایی اجرا می کند.

سردار حزنی در ادامه خطاب به مسؤولان کشوری و لشگری تاکید کرد: اگر همه با همدیگر کار کنیم و به مردم توجه کنیم، هیچکس حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز پروژه های محرومیت زدایی سپاه بر انتقال آب و اشتغالزایی

تمرکز پروژه های محرومیت زدایی سپاه بر انتقال آب و اشتغالزایی