مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 16:152020-09-23ورزشي

اعزام تیم های دوومیدانی و دو صحرانوردی کارگران آذربایجان شرقی به مشهد


تیم های دوومیدانی و دو صحرانوردی کارگران آذربایجان شرقی در قالب تیم کلر پارس تبریز راهی جام شرکت ها در رشته دومیدانی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی هیات کارگری آذربایجان شرقی با بدرقه ابوالفضل امیدی و حسین قضایی رییس و دبیر هیات کارگری آذربایجان شرقی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از طریق فرودگاه شهید مدنی تبریز عازم مشهد شدند.

نخستین دوره مسابقات دوومیدانی و دو صحرانوردی جام شرکت ها در بخش آقایان سوم مهر ماه در ورزشگاه مدرن امام رضای مشهد برگزار می شود.

  جام شرکت ها در رشته دوومیدانی آقایان در 8 رشته 100 متر - 400 متر - 800 متر - 1500 متر - 5000 متر و  پرتاب وزنه - پرش ارتفاع - پرش طول – 8 کیلو متر امدادی برگزار می شود و در دو صحرا نوردی هر تیم شامل 4 ورزشکار مسافت 8 کیلرمتری را به شکل امدادی طی می کنند به طوری که هر ورزشکار دو کیلو متر طی کند.

  تیم کلر پارس تبریز متشکل از جواد علیزاده، پژمان کوزه ای، حسن عابدی، صادق مظاهری، محمد سرابی، میلاد رمضانی، منوچهر حبیبی و نبی اردی به سرمربی گری و سرپرستی علی بالوده و رضا سیمانی در این مسابقات شرکت کردند پیش از این تیم های آذربایجان شرقی ب (آهنگری تراکتورسازی) و آذربایجان شرقی الف (کلرپارس) در مسابقات دوصحرانوردی کشور که به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم های دوومیدانی و دو صحرانوردی کارگران آذربایجان شرقی به مشهد

اعزام تیم های دوومیدانی و دو صحرانوردی کارگران آذربایجان شرقی به مشهد