مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:402020-09-23سياسي

توسعه دولت الکترونیک در گیلان/ مدیران به سامانه «سامد» توجه کنند


استاندار گیلان با اشاره به توسعه دولت الکترونیک در این استان از مدیران اجرایی خواست با توجه به شیوع کرونا به سامانه «سامد» توجه بیشتری داشته باشند.

- رشت- استاندار گیلان با اشاره به توسعه دولت الکترونیک در این استان از مدیران اجرایی خواست با توجه به شیوع کرونا به سامانه سامد توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع در جشنواره شهید رجایی که عصر چهارشنبه در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت های رزمندگان، گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود همه مشکلاتی که برای ملت ایران به بار آورد با سربلندی و سر افرازی پیروز شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مشکلات امروز کشور نسبت به سال های اولیه انقلاب و دوران دفاع مقدس دستخوش دگرگونی شده است، افزود: جنگ اقتصادی و روانی در سایه تحریم های ناجوانمردانه بر ملت ایران قرار گرفته است که تاریخ به خوبی گواهی می دهد جمهوری اسلامی در این جنگ هم پیروز خواهد شد.

زارع با تاکید بر اینکه جشنواره شهید رجایی برای دولت مردان و کارگزاران دولت فرصتی برای یادآوری منش و روش شهیدان خدمت همچون شهید رجایی و باهنر است، اظهار داشت: در این شرایط سخت ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی جهت خدمت رسانی بیشتر ادامه دهنده مسیر شهدای گرانقدر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دولت الکترونیک در گیلان/ مدیران به سامانه «سامد» توجه کنند

توسعه دولت الکترونیک در گیلان/ مدیران به سامانه «سامد» توجه کنند