مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-23اقتصادي

کارخانه نوآوری با موضوع تجاری سازی پسته در دامغان ایجاد می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با تأکید بر لزوم ورود دانشگاه ها در راهبردهای توسعه شهرستانی، از ایجاد کارخانه نوآوری با موضوع تجاری سازی پسته و فرآورده های آن در دانشگاه دامغان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، فاطمه منصوری عصر امروز در جمع اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه دامغان با اشاره به ایجاد اتاق حل مسأله در مرکز استان، بیان کرد: کار ویژه این اتاق، شناسایی مسائل و چالش های حوزهٔ صنعت و اتخاذ راهکارهای رفع آن و افزایش بهره وری با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه هاست و لازم است تا این مقوله به کل استان تعمیم داده شود.

وی با تقدیر از دغدغه مندی و ورود دانشگاه دامغان در ارتباط با صنعت و ایجاد کلینیک ویژه در این خصوص پیشنهاد کرد این ساختار طبق پروتکل های اتاق حل مسأله شکل گیرد تا شاهد وحدت رویه در استان باشیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه حل مشکلات دانشگاه را نباید جدای از حل مسائل جامعه ببینیم، ابراز کرد: دغدغه ها در استان پیگیری می شوند و ما تأکید ویژه ای داریم که دانشگاه ها را به سمت صنعت و صنایع را به سمت دانشگاه ها سوق دهیم و خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی نیز در درون استان رخ داده که باید تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری با موضوع تجاری سازی پسته در دامغان ایجاد می شود

کارخانه نوآوری با موضوع تجاری سازی پسته در دامغان ایجاد می شود