مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-23سياسي

لزوم تقویت فعالیت های عمرانی در مرزهای استان ایلام


استاندار ایلام بر لزوم تقویت فعالیت های عمرانی در مرزهای استان ایلام تاکید کرد و گفت: امنیت مطلوب در مرزهای استان برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در کارگروه ویژه مرز استان که با حضور سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مرزبانی استان و کشور در ایجاد امنیت پایدار و حفاظت از مرزها، اظهار کرد: استان ایلام با بیش از 3 هزار شهید و 12 هزار جانباز تابلویی زیبا از شهادت طلبی و ایثارگری را در دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده است.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از مناطق استان و شهرها بین دو طرف جنگ دست به دست شد و شهدای بسیاری برای دفاع از خاک و مرز و بوم تقدیم انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد: استان ایلام با هفت دهم درصد جمعیت، 1/4 درصد شهدای کشور را به خود اختصاص داده و از این حیث رتبه اول کشور را دارا است.

سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس با سلحشوری غیرت و جانبازی از کشور دفاع کرده اند، اظهار کرد: مردم این استان در دوران دفاع مقدس با پایداری و پایمردی در پاسداری از نظام و ارزش های انقلاب اسلامی و خاک وطن تا پای جان خود ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت فعالیت های عمرانی در مرزهای استان ایلام

لزوم تقویت فعالیت های عمرانی در مرزهای استان ایلام