مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-23اقتصادي

تامین منابع مالی با استفاده از ابزارهای نوین مالی


مجری طرح تامین منابع مالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تامین منابع مالی بخشی از هزینه های اجرای طرح های توسعه ای, تادیه مطالبات پیمانکاران و هزینه های جاری این شرکت با استفاده از ابزارهای نوین مالی و بهره گیری از ظرفیت های قانونی انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، امیرمسعود مقدم با اشاره به تغییرات شرایط تامین مالی و نقدینگی در کشورهای در حال توسعه اظهار کرد: صنعت برق و خصوصا شرکت های توزیع نیروی برق طی سالیان گذشته کم و بیش با کمبود نقدینگی و منابع مالی مواجه بوده اند و شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

مقدم با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده قانونی نظیر تهاتر، تسویه تسهیلات بانکی، اوراق خزانه و .

نسبت به تامین منابع مالی به منظور کاهش مطالبات پیمانکاران و شرکت ها اقدام شده است، گفت: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با توجه به ماهیت مشترکین و متقاضیان خود که حدود 50 درصد از آنها روستایی هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر درآمد بسیار کم در حوزه فروش انشعابات، به دلیل وسعت استان و پراکندگی مشترکین ناچار به هزینه بالا برای برقراری انشعاب است و این امر موضوع کمبود نقدینگی شرکت را دو چندان نمایان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین منابع مالی با استفاده از ابزارهای نوین مالی

تامین منابع مالی با استفاده از ابزارهای نوین مالی