مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:502020-09-23سياسي

کمک 40 میلیاردی اوقاف استان سمنان در رزمایش همدلی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: تاکنون حدود 40 میلیارد ریال کمک مؤمنانه از محل موقوفات استان سمنان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی عصر امروز در گردهمایی علما و روحانیون شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه استان سمنان ولایتمدار بوده و در جهت اعزام نیرو به جبهه رتبه نخست در کشور داشته است، اظهار کرد: روحانیت در دوران دفاع مقدس بیشترین شهید را نسبت به جمعیت خود تقدیم اسلام و نظام اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه وقف جهاد با مال در راه تعالی دین است؛ همچون جهاد در جبهه جنگ که برای تعالی دین صورت می گیرد، افزود: در دوران رژیم منحوس پهلوی با اصلاحات ارضی موقوفات بسیاری از بین رفت؛ اما بعد از انقلاب با فرمان امام راحل بسیاری از موقوفات برگشت، اما باز هم یکسری ماند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: همچنان بعد از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب همچنان برخی موقوفات هنوز احیا نشده که توقع از روحانیت این است که در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف کمک کنند.

تدینی ادامه داد: امروز شدیداً نیاز به وقف جدید به ویژه در بحث حوزه های علمیه داریم؛ همان طور که خیران در بحث های مختلف فعال هستند، باید در این راستا و ایجاد درآمد پایدار برای موقوفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 40 میلیاردی اوقاف استان سمنان در رزمایش همدلی

کمک 40 میلیاردی اوقاف استان سمنان در رزمایش همدلی