مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-23پزشكي

روند صعودی مبتلایان به کروناویروس تا سه هفته آینده ادامه دارد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از ادامه روند صعودی مبتلایان به کروناویروس تا سه هفته آینده خبر داد.

- دکتر ابراهیم جلیلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 11 هزار و 906 نفر با علائم بالینی به بیمارستان های استان مراجعه کردند که نتایج آزمایشات نشان داد از این تعداد، 4169 مورد به کروناویروس مبتلا شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه تاکنون 558 نفر از این افراد فوت کردند و در حال حاضر نیز 553 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند که 35 نفر از این افراد شرایط مساعدی ندارند و در ICU بستری هستند.

جلیلی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 95 نفر با علائم بالینی و مشکوک به بیمارستان های استان مراجعه کردند که نشان دهنده افزایش دو برابری مراجعات نسبت به هفته گذشته است و پیش بینی می کنیم این روند تا سه هفته آینده ادامه داشته باشد مگر اینکه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تبیین کرد: برای پلن A، ما 700 تخت در سراسر استان در نظر گرفتیم که فعلا 553 تخت بیمار دارد.

جلیلی بیان کرد: تاکنون 185 نفر از مبتلایان به کروناویروس، پلاسما دریافت کرده اند که باعث تسریع روند بیماری شده است اما راه درمان قطعی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صعودی مبتلایان به کروناویروس تا سه هفته آینده ادامه دارد

روند صعودی مبتلایان به کروناویروس تا سه هفته آینده ادامه دارد