مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-23سياسي

سردار ریحانی: مردم «ایثار» کادر درمان را فراموش نخواهند کرد


مجاهدت کادر درمان ما با نگاهی جدا از شغل و مسائل مادی است، زیرا نگاه این عزیزان یک نگاه الهی و اعتقادی است و همین امر کار زیبای ما را به دنیا نشان داد و ملت نیز این ایثار و از خود گذشتگی را هیچگاه فراموش نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز (دوم مهرماه) مراسم تجلیل مدافعان امنیت از حافظان سلامت استان با همت بسیج جامعه پزشکی استان و سپاه نبی اکرم (ص) برگزار گردید.

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) در این مراسم، اظهار داشت: امروز در چهلمین سال انقلاب و در هفته دفاع مقدس با خود باوری و خود اتکایی که امام (ره) به همه ما آموختند، ملت ایران در همه حوزه ها از جمله علم پزشکی در دنیا سرآمد است.

وی افزود: همه کسانی که در حوزه سلامت کار می کنند آدم های بزرگی هستند که عاشقانه کار می کنند و برخی از آن ها هم عاشقانه پرکشیدند.

 فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) ادامه داد: جنگ با کرونا جنگ بزرگی است و در این نبرد با دشمنی ناشناخته و بدون شناخت روبرو هستیم که هر روز یک تاکتیک جدیدی دارد.

  سردار ریحانی تاکید کرد: مجاهدت کادر درمان ما با نگاهی جدا از شغل و مسائل مادی است، زیرا نگاه این عزیزان یک نگاه الهی و اعتقادی است و همین امر کار زیبای ما را به دنیا نشان داد و ملت نیز این ایثار و از خود گذشتگی را هیچگاه فراموش نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ریحانی: مردم «ایثار» کادر درمان را فراموش نخواهند کرد

سردار ریحانی: مردم «ایثار» کادر درمان را فراموش نخواهند کرد