مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-23سياسي

زهرا شجاعی: چشم انداز روشنی برای کاندیداتوری زنان نیست


چهارمین نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی با دبیران استانی این حزب، با حضور زهرا شجاعی دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از نواندیش ، در این نشست مجازی زهرا شجاعی ضمن تقدیر از عملکرد حزب جوانان ایران اسلامی در طی سال‌ها فعالیت سیاسی و اصلاح‌طلبانه گفت: برگزاری جلسات هفتگی و بررسی راهبردهای جریان اصلاحات در راستای عبور از وضعیت ناپایدار و بحران‌های موجود این روزها و انتخابات 1400 نشان از احساس مسئولیت و دغدغه بخشی از بدنه جریان اصلاحات دارد.

وی افزود: امروز نه تنها اصلاح‌طلبان بلکه اصولگرایان نیز ضرورت اصلاح را قبول دارند و صرفا اختلاف بر سر فرآیند و مکانیزم است که می‌توان به یک همدلی مناسب در این زمینه رسید.

عکس آرشیوی/اعتماد آنلاین دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب در ادامه به بررسی راهبردهای جریان اصلاحات برای ادامه راه پرداخت و گفت: قبل از آنکه بخواهیم مانیفستی برای جریان اصلاحات در کشور تدوین کنیم باید به صورت جدی به آسیب‌شناسی تحزب و اصلاح‌طلبی در ایران بپردازیم و چرایی برخی ناکارآمدی و شکست‌ها را مورد تجزیه و تحلیل کارشناسانه قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهرا شجاعی: چشم انداز روشنی برای کاندیداتوری زنان نیست

زهرا شجاعی: چشم انداز روشنی برای کاندیداتوری زنان نیست