مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-23سياسي

فرزندآوری حکم شرعی است/مردم بی تدبیری عده ای را پای نظام نگذارند


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دشمن برای کاهش جمعیت در کشور ما فرهنگ سازی کرده است، گفت: رسانه ها فاجعه کاهش جمعیت را به مردم جامعه اطلاع دهند و مردم بدانند که فرزندآوری حکم شرعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران استان یزد اظهار داشت: من در بین مردم و در سطح جامعه حضور دارم و از نزدیک در جریان مشکلات مردم هستم و آگاهم که برخی مردم از چه مشکلات معیشتی و اقتصادی رنج می برند.

وی عنوان کرد: همه ما باید توکل به خداوند متعال داشته باشیم و بدانیم که خداوند متعال روزی رسان بنده های خویش است اما هیچ یک از این مسائل و مشکلات نباید سبب شود که به برنامه دشمن برای کاهش جمعیت در کشور جامه عمل بپوشانیم.

ناصری ادامه داد: دشمن می داند که اگر جمعیت کشور به سمت پیری برود و زاد و ولد نداشته باشیم، کشور کم کم ناچار به استفاده از اتباع خارجی می شود و آنگاه دیری نمی پاید که تمام مدرسه ها، کارخانه ها و محله های ما مملو از اتباع خارجی می شود و آنگاه دیگر ایرانی باقی نمی ماند که بخواهد در مقابل دشمن بایستد.

امام جمعه یزد بیان کرد: دشمن با فرهنگ سازی به روش های مختلف از طریق رسانه های بیگانه، به تدریج در حال رسیدن به اهداف خویش است اما رسانه های داخلی باید فاجعه ای که به دنبال کاهش جمعیت برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندآوری حکم شرعی است/مردم بی تدبیری عده ای را پای نظام نگذارند

فرزندآوری حکم شرعی است/مردم بی تدبیری عده ای را پای نظام نگذارند