مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-23سياسي

دریادار سیاری: تهدیدهای فعلی با قبل متفاوت است


معاون هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز توان موشکی یک ابزار کاملا بازدارندگی است اما قطعا می دانیم هر موشکی، موشک نیست، داشتن یک موشک با برد بلند و هوشمند و نقطه زن و مقاوم در مقابل جنگ های الکترونیک مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، امیر دریادار سیاری چهارشنبه دوم مهرماه در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی در دانشگاه صنعتی شیراز ضمن گرامیداشت سالگرد چهل سالگی دفاع مقدس، بیان کرد:‌ تهدید برای ما همیشه وجود دارد و تاریخ ثابت کرده هیچ گاه نمی‌توان تصور کرد که تهدید نیست.

او با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده و محکم ایستاده است، افزود: دشمن به روش‌های مختلف تهدیداتی علیه ما داشته و دارد و خواهد داشت لذا برای اینکه بتوانیم استقلال، تمامیت ارضی، انقلاب و امنیت خود را حفظ کنیم نیاز داریم توانمندی‌های دفاعی را افزایش دهیم.

معاون هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بهترین دفاع را آمادگی برای حمله دانست و گفت: با توجه به پشت سر گذاشتن هشت سال دفاع مقدس تجربه ثابت کرده است تهدیدات آینده با تهدیدات فعلی متفاوت است همانطور که تهدیدهای فعلی با قبل متفاوت است به همان میزان هم نوع عملکرد دفاعی ما امروز با دوران مقدس کاملا متفاوت است و بنابراین باید بدانیم آینده نیز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار سیاری: تهدیدهای فعلی با قبل متفاوت است

دریادار سیاری: تهدیدهای فعلی با قبل متفاوت است