مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-23سياسي

جامعه اسلامی به طلاب مبارز احتیاج دارد


جامعه اسلامی به عالم و طلاب مبارز نیاز دارد تا با روحیه جهادی جامعه را مدیریت کنند و این موضوع در بحث های فرهنگی اهمیت بیشتری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در سلسله نشست های زمزم آیات در نجوای امام سجاد (ع) که در محل حوزه علمیه خواهران بجنورد برگزار شد، با اشاره به اهمیت آموختن علم دین و نشر آن، اظهار کرد: جامعه ما به عالم و طلاب مبارز نیاز دارد تا با روحیه جهادی و علمی جامعه را مدیریت کنند و این موضوع در بحث های فرهنگی اهمیت بیشتری دارد چرا که دشمنان، فرهنگ ملت ایران را نشانه گرفته اند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به آیه فلینظر الانسان الی طعامه گفت: بر این اساس انسان باید طبیب خودش باشد و در طعامش دقت کند که از کجا تأمین می شود.

وی افزود: انسان همان گونه که در طعام جسم دقت می کند که بدنش متضرر نشود باید در طعام فکری و روحی خود نیز دقت کند تا دچار شبهات و انحرافات دشمنان نشود.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی با اشاره به سخنان امام چهارم شیعیان، تصریح کرد: باید انسان بداند که دانشش را از کجا می آموزد و منشأ تفکرش از کجا سرچشمه می گیرد زیرا این موارد تأثیر فراوانی در رفتار و کردارش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی به طلاب مبارز احتیاج دارد

جامعه اسلامی به طلاب مبارز احتیاج دارد