مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-23سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی دوم مهر ماه ایسنا


اظهارات رییس جمهور در جلسه هیات دولت/ واکنش مکرون به تلاش آمریکا برای بازگردانی تحریم ها علیه ایران/ تکذیب دو تابعیتی بودن وزیر پیشنهادی صمت/ رصد ناوگروه هواپیمابر آمریکایی با پهپادهای بومی/ واکنش سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به سخنرانی روحانی در سازمان ملل .

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

مردم جنگ اقتصادی را باور کنند/مسئولان اقتصادی در دو سال و نیم گذشته در حال فداکاری هستند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اظهارات حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت در صدر اخبار پرمخاطب بود.

رییس جمهور در این جلسه با بیان این که امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم، گفت: مردم این جنگ را باور کنند و بدانند مسئولان اقتصادی کشور در دو سال و نیم گذشته در حال فداکاری هستند؛ البته در جنگ هم شکست و هم پیروزی وجود دارد.

بر سر بازگردانی تحریم ها علیه ایران با آمریکا سازش نمی کنیم دومین خبر پربازدید امروز، واکنش رییس جمهور فرانسه به اقدام واشنگتن به بازگردانی تحریم ها علیه ایران در سخنرانی اش در سازمان ملل بود.

امانوئل مکرونبا بیان کردن این که اقدام واشنگتن به بازگردانی تحریم ها علیه ایران موجب کارشکنی در شورای امنیت می شود، گفت: فرانسه بر سر این موضوع سازش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی دوم مهر ماه ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی دوم مهر ماه ایسنا