مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-23اقتصادي

پرداخت یارانه نقدی جدید قطعی شد/ چه کسانی مشمول می شوند؟


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس بررسی ها 60 میلیون ایرانی ذیل طرح حمایت معیشتی مجلس برای تامین اقلام اساسی با کارت الکترونیکی ویژه کالا قرار خواهند گرفت و منابع مورد نیاز این طرح نیز با استفاده از ظرفیت های درونی بودجه با تغییر اولویت های بودجه ای تامین خواهد شد.

- جی پلاس ، بهروز محبی با اشاره به رویکرد کلی مجلس در خصوص طراحی، تدوین و تصویب این طرح، گفت: در مرحله اول بنای کمیسیون بر این است که حداقل تا پایان اسفندماه حداقل سه نوبت این کارت برای شهروندان شارژ شود تا این اقشار بتوانند بخشی از کالاهای مصرفی خود را از این طریق تامین کنند.

کارگر آنلاین نوشت؛ مباحثی گوناگونی در خصوص راهکارهای اجرایی طرح، چگونگی تامین منابع مورد نیاز و تبعاتی که ممکن است این تصمیم در اتمسفر اقتصادی و فضای کلی بازارها داشته باشد، مطرح و بحث و تبادل نظر در خصوص آنها صورت گرفت.

در نهایت کمیسیون به یک مکانیسم مشخص برای اجرای طرح رسید تا با استفاده از الگوهای کاملا اقتصادی به گونه ای عمل شود که ضمن حمایت از اقشار کمتربرخودار، تبعات اقتصادی منفی نیز ایجاد نشود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس در ادامه گفت: مباحث گسترده ای در خصوص این تصمیم در کمیسیون مطرح شد، از جمله اینکه جامعه هدف این طرح کدام دهک های جامعه را شامل می شود؟ آیا باید پول ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یارانه نقدی جدید قطعی شد/ چه کسانی مشمول می شوند؟

پرداخت یارانه نقدی جدید قطعی شد/ چه کسانی مشمول می شوند؟