مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-23سياسي

مراسم روضه خوانی در منزل شهید دلیجانی برگزار شد


مراسم روضه خوانی در منزل شهید احمد کریمی از شهدای شاخص روستای سینقان دلیجان با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مراسم روضه خوانی در منزل شهید احمد کریمی از شهدای شاخص روستای سینقان دلیجان با حضور فرمانده سپاه روح الله و جمعی از پیشکسوتان و اهالی روستا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و در فضایی باز برگزار شد.

شهید والامقام احمد کریمی در یکم فروردین ماه سال 1343 در روستای سینقان از توابع شهرستان دلیجان به دنیا آمد و پس از رسیدن به  18 سالگی در ارتش جمهوری اسلامی ایران استخدام شد و در تیپ بجنورد از لشکر 77 خراسان خدمت می کرد.

وی به عنوان گروهبان یکم نیروی زمینی ارتش در جبهه حضور یافت و پس از بیش از یک سال خدمت در مناطق عملیاتی در بیست و دوم بهمن ماه 1364 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد.

مراسم روضه خوانی در منزل شهید احمد کریمی از شهدای شاخص روستای سینقان دلیجان با حضور فرمانده سپاه روح الله و جمعی از پیشکسوتان و اهالی روستا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و در فضایی باز برگزار شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این آیین گفت: خانواده معظم شهدا مایه عظمت و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند و امروز به برکت ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم روضه خوانی در منزل شهید دلیجانی برگزار شد

مراسم روضه خوانی در منزل شهید دلیجانی برگزار شد