مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-23سياسي

غارعلیصدر پاکسازی شد


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه غارعلیصدر به مناسبت روز ملی غار پاک با رعایت پروتکل های بهداشتی پاکسازی شد، گفت: برنامه ای با همکاری آموزش و پرورش و کارکنان برای پاکسازی غارعلیصدر تدارک دیده شد.

- مهدی مجیدی با اشاره به یازدهمین سال برگزاری روز ملی غار پاک در این زمینه گفت: غارها جاذبه زیادی برای طبیعت گردی دارند و علاوه بر آشنایی مردم با ارزش های غار که نخستین گام برای حفاظت از آن ها است، می توانند با جذب گردشگران داخلی و خارجی از نظر اقتصادی در منطقه تأثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: غارعلیصدر نیز به عنوان بزرگترین غار آبی قابل قایقرانی جهان همواره به عنوان نخستین مقصد گردشگری در استان همدان مطرح بوده است و امیدواریم در شش ماه دوم سال جاری نیز بتوانیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

مجیدی مطرح کرد: روز ملی غار پاک فرصت خوبی برای ترویج ضرورت حفاظت از غارها بین مردم و البته مسئولان است به همین علت امروز در حرکتی نمادین با همکاری اهالی، کارکنان غارعلیصدر و دانش آموزان دختر نسبت به پاکسازی محوطه غار علیصدر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در پایان یادآور شد: در این برنامه پس از پاکسازی سطح آب غار، محوطه داخلی و بیرونی غارعلیصدر نیز توسط نوجوانان و کارکنان علیصدر پاکسازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غارعلیصدر پاکسازی شد

غارعلیصدر پاکسازی شد