مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-23سياسي

اختصاص 5 میلیارد تومان به جهاد دانشگاهی همدان


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان از اختصاص 5 میلیارد تومان طی سال جاری به جهاد دانشگاهی همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ابوالقاسم الماسی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس جهاد دانشگاهی واحد استان همدان اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند جهاد دانشگاهی یکی از رویش های انقلاب بود که این جمله بسیار موجز، عمیق و تاثیرگذار نشان از نقش و جایگاه این نهاد انقلابی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و تحقق انقلاب فرهنگی دارد.

وی با اشاره به اینکه ارزش نهفته دیگر در جهاد دانشگاهی نگاه به درون در استفاده از نخبگان و برجستگان حوزه علمی کشور است گفت: جهاد دانشگاهی دستگاهی بدون حاشیه ای است که کارهای بزرگی انجام داده و قابل تقدیر و تشکر خواهد بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با اشاره به اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات بزرگی در استان در حوزه جهاد دانشگاهی به دلیل نگاه ویژه دولت به این نهاد و نیز تلاش و اهتمام دست اندرکاران صورت گرفته است افزود: توجه دولت به این نهاد انقلابی طوری بوده که در سه سال متولی 9 میلیارد تومان به جهاد دانشگاهی واحد همدان کمک شده است.

وی با تاکید به اینکه در سال 99 نیز با وجود مشکلات بسیار 5 میلیارد تومان به این نهاد اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: امیدوارم همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد تومان به جهاد دانشگاهی همدان

اختصاص 5 میلیارد تومان به جهاد دانشگاهی همدان