مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-23سياسي

قاسمی پور: چه اصراری به نگهداری مسئولان بی خبر از درد مردم هست؟


مسئولانی را بارها در صدا و سیما دیده ایم که از قیمت اجناس بی خبرند، آیا این مسؤولان می توانند درد ملتی را که سال ها کارشان به عضوفروشی رسیده درک کنند؟ چه اصراری بر نگهداری این مسؤولان در پست های حساس و تأثیرگذار است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شیوا قاسمی پور در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 2 مهر 99) گفت: متأسفانه بعد از این همه سال باید از خودمان بپرسیم آیا برای درماندگان و بیچارگان هیچ امید و پناهگاهی باقی مانده است.

مگر قرار نبود کوخ نشینان را بر کاخ نشینان ترجیح دهیم.

کجای عملکرد بسیاری از مسؤولان ما جایی برای تیمار این اقشار درمانده و غوطه ور در فقر، گرفتاری، بیماری و بدبختی وجود دارد که متأسفانه هر روز و هر لحظه در به تعدادشان نیز افزوده می شود.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کِی قرار بود برای سرمایه داران و آقازاده ها بهشت بسازیم، کی وعده دادیم پناهگاه اختلاس گران و سودجویان و دستیازان بیت المال شویم؟ توان حتی خریدن تخم مرغ را از بیچارگان و مستضعفان بگیریم؟ وی افزود: در خصوص نظارت بر بازار و ارائه خدمات و کالاها ضروری است که دولت از افزایش افسارگسیخته قیمت ها جلوگیری کند و بیش از این زندگی را بر مردم سخت نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی پور: چه اصراری به نگهداری مسئولان بی خبر از درد مردم هست؟

قاسمی پور: چه اصراری به نگهداری مسئولان بی خبر از درد مردم هست؟